Got the flu

Hej hälsar tjejen med influensa!! Började att må dåligt i söndags, men drog mig ändå iväg till skolan igår. Efter första lektionen gick jag till gymmet och löptränade och stack sedan tillbaka till skolan där jag spydde ett x antal gånger på skoltoan... haha. Mami kom och hämtade mig och jag har sedan lunchtid igår knappt rört mig ur sängen. Feber, illamående och huvudvärk gör att jag ligger helt död och livet blir inte bättre av att min pojkvän imorgon åker iväg till Sälen. Har inte varit utan honom i mer än i ett par dagar på över två år så detta kommer suga ganska hårt, speciellt när jag nu behöver någon som tar hand om sjuka lilla mig. Om 40 dagar åker jag till New York följt av Stockholm och kort därefter sticker han till Milano. Samtidigt som jag längtar sjukt mycket så kommer det bli skitjobbigt.. 
 
Ps. Har börjat på kost/träningsinlägget som jag lovat ett tag nu, ska försöka bli färdig med det imorgon. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: