We will not go hard at each other

Mitt underbara liv rullar på i 110 just nu, därav den otroligt dåliga uppisen den senaste veckan. Har verkligen haft fullt på schemat på träning, plugg, vänner och kärlek. Kan inte komma ihåg senast jag mådde så bra som jag gör nu. Helt otroligt att jag står här så stark idag om man ser tillbaka på mina senaste år. Ni som följt mig sen waaay back in the days (blonditatiden) vet att jag för 3 år sen blev diagnoserad med depression, sjukskrevs från skolan, sov 20 timmar om dygnet, hade INGEN ork och hade precis börjat gå på antidepressiva läkemedel. Nu går jag i tvåan på gymnasiet, har toppbetyg i nästan alla ämnen, tränar hårt och äter rätt för att ta hand om min kropp och mår så jävla bra!! Allt tack vare mig själv och min vilja att bli bättre, min underbara familj och finaste pojkvännen som stöttar mig genom vått och torrt. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska vara superstolt över allt du gör i skolan, på jobbet och på fritiden.För en glad frisk dotter=lycklig familj. Du är världens bästa dotter o vi har alltid trott på att din vilja. Det är din styrka. puss från dina stolta föräldrar❤

2013-01-21 @ 07:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: