I will die every day waiting for you

Snacka om att jag blev lycklig igår när Alex skidresa ställdes in pga. sjukdom. Fick gosa med min älskling hela natten istället för att behöva säga hejdå. Tycker dock väldigt synd om honom att han inte fick komma iväg men ego som jag är tycker jag det är skönt att få ha honom kvar här hemma. Haha!
 
Var i skolan idag iallafall, sååå skönt att komma tillbaka till livet igen. Jag hatar att vara sjuk, även fast det kan vara rätt skönt att bara få ligga hemma och vila ibland. Problemet är att jag alltid lyckas komma så jäkla back i skolan så fort jag är hemma, så nu har jag en del att ta igen. Denna helgen blir alltså fullsmockad med plugg, plus att jag ska jobba både fredag och lördag. På söndag är jag förhoppningsvis helt återställt så att jag kan åka och träna.
 
Har varit en bra dag iallafall, skönt att träffa världens bästa Thea igen efter att hon varit i Sesse. Blev en myslunch på Österns pärla och lite välbehövlig catch-up. Precis hemkommen från skolan och ska nu sätta igång med plugget innan jag somnar. Fick papper om kursval till trean idag, kommer vara fullt upptagen med 12 kurser hela årskurs tre... haha, döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: