Miami bayside by night

Kan inte låta bli att längta otroligt mycket tillbaka till en av mina favoritplatser på hela jorden, fina Miami. Vill tillbaka till värmen!
 
Hej gosar! Hur är det med er? Min vecka har flytit förbi otroligt fort, idag har jag studiedag för andra gången denna veckan vilket uppskattas otroligt mycket. Förra veckan var ett helvete i skolan och det lär även de kommande veckorna att bli, så det har varit skönt med ett par lugna dagar nu. Idag ska jag spendera förmiddagen i soffan med lite serier och böcker innan jag ska åka in till stan och träna. Ikväll blir det matlagning och mys tillsammans med mamma och älsklingen, perfekt fredagskväll! Stay tuned för senare idag/någon gång under helgen kommer ett hälsoinlägg upp på bloggen. Kram finisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: