They say I'm better of now, then I ever was with her

Herregud vad det ekar tomt här på bloggen.. Får nästan dåligt samvete när jag ser att det fortfarande finns folk som klickar sig in här varje dag. Förlåt förlåt förlåt! Har aldrig haft så mycket i skolan som jag haft de senaste dagarna, men ääääntligen är jag färdig med allt. Det var längesen jag kände mig lugn som jag gör nu. Ska bli otroligt skönt att få somna ikväll med vetskapen om att jag faktiskt kan göra precis vad jag vill ett par dagar nu. Träna i mängder, äta massor av god och nyttig mat, titta på serier (Biggest loser som har blivit min nya drog) och försöka uppdatera bloggen lite mer. Har fått massa frågor om hur jag äter/tränar osv, så jag ska försöka skriva ihop ett inlägg inom de närmsta dagarna. Så länge - hold tight, så hörs vi imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: