Change is good, even if it's just a little

La upp den här bilden imorse på instagram och har snart nått 200 likes och 50 kommentarer. Helt sjukt vilka fina och peppande människor det finns där ute. Är så tacksam för alla otroligt fina ord. Har en extremt lång väg kvar tills jag nått min målvikt och drömkropp, men jag tänker inte sluta kämpa. Det blir faktiskt lättare och lättare för varje dag som går och jag mår så himla bra! Idag har jag varit flitig nog att testa en ny träningsform, Dans Afro på Friskis & Svettis där jag tränar. Brukar inte gå på pass utan mest hänga på gymmet men det var otroligt roligt och jobbigt så jag ska gå på det varje tisdag framöver. Nu ska jag titta på ett avsnitt Hart of Dixie innan jag kryper till sängs. Godnatt finaste!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shit vad duktigt!!

2013-01-23 @ 18:36:22
Postat av: Hannah

Läser både din blogg och följer dig på insta och tycker du är så enormt duktig!!
Undrar vart du får alla dina nyttiga recept ifrån?? Vill också kunna äta nyttigt och gott men vet inte vart jag ska leta och vågar inte riktigt pröva nya saker..
Keep up the good work!

2013-01-23 @ 22:37:55 / URL: http://bambinaa.blogg.se
Postat av: cassandra

Åh vad du är duktig! Du fick mig verkligen motiverad efter att du la upp bilden på ig, fortsätt såhär! Och rekommenderar verkligen Body Pump pass, sjukligt bra!

2013-01-25 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: