Lets run away and don't ever look back

 
Så trött i kroppen att ord inte ens kan beskriva det. Blev en härlig och otroligt jobbig joggingtur på löpbandet efter skolan, kan inte komma ihåg senast jag sprang 4,5 km. Märks att min kondition har blivit mycket bättre iallafall! Efter skolan och träningen väntade ett långt, varmt bad följt av världens godaste LCHFpizza. Försöker just nu ignorera det faktum att massa plugg väntar på mig och än så länge lyckas jag faktiskt ganska bra, haha! Får ta tag i det imorgon helt enkelt,  Nu - serier och massa underbar, efterlängtad sömn. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: klara

tänker på mat väldigt mycket fast jag tränar och egentligen inte behöver tänka så mycket på det! helt normalbyggd typ. men ibland äter jag dåligt och vissa dagar kränger jag. har du några tips för att må super och va nöjd med sig själv?
puss super blogg

Svar: Jag tror inte det finns några snabba tips på hur man kan fixa sin självkänsla eller hur man konstant kan må superbra. Jag tror mest att det handlar om att inse att vi alla faktiskt bara är människor och att vi inte är perfekta. Det handlar mycket om att trivas med den man är och med det man gör. Trivs man inte med sig själv så kan man alltid göra förändringar. Det har varit det viktigaste för mig iallafall. För en månad sen var jag var konstant stressad över skolan, jag var alltid trött, hade dåliga matvanor och tränade ALDRIG. En dag bestämde jag mig bara att det var dags att förändra mitt liv och jag har inte ångrat det en sekund sedan dess. Jag älskar att leva hälsosamt och nyttigt och träna mycket för på så sätt får jag energi och mitt humör är nästan alltid på topp. Jag kämpar ju väldigt hårt med att gå ner i vikt men jag mår redan mycket bättre över min kropp för att jag vet att jag tar hand om den på rätt sätt. Jag äter bra och näringsrik mat och tränar mycket, och det är vad som hjälper mig. Tycker inte att du ska oroa dig så mycket över vad du äter, känner du att du tar väl hand om din kropp och att du mår bra så ska du kunna unna dig onyttigheter lite då och då. Kram på dig finis!
nilssnsofia.blogg.se

2013-01-21 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: