Första advent













Hej godingar! Har haft en sååå bra och sååå fullspäckad helg att jag inte haft tid att blogga. I fredags så hängde jag med Alex, vi spenderade några timmar på gymmet, lagade god mat och hade det mysigt hela kvällen. Igår så jobbade jag mellan 8.30-14.30, därefter blev det hem till en arbetskamrat för lite förmys innan vi åkte vidare på firmafest och julbord. Jättetrevligt och så sjuuukt gott att jag åt och drack ihjäl mig typ.. Julmat är bland det bästa som finns!!
 
Imorse vaknade jag bredvid min goa påg och en snötäckt trädgård utanför fönstret. En perfekt start på dagen! Fick en jättefin adventspresent av honom i form av en träningsväska och sen tittade vi på julkalendern tillsammans. Mysig morgon med andra ord! 
 
Ovan ser ni också cupcakesen som jag fixat med idag, en beställning på 90 stycken är nu färdiga och levererade! Superskönt att det är avklarat så jag resten av dagen kan fokusera på högen av plugg som ligger och väntar på mig - en redovisning och ett prov imorgon och en inlämning till på tisdag. När jag är färdig med pluggandet (om det någonsin kommer att ske) så ska jag ta ett låååångt varmt bad med mina nya saker från The Body Shop. Längtar!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Fiffi du är så duktig på att fixa cupcakes är så impad, o vilken pojkvän du har.<3

2012-12-02 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: