Have a heart


Två underbart fina ting som jag fick av mormor och morfar i julklapp, en vispskål och bakmått från Living and Room. Rosa och sådär aldeles perfekta. Önskar att jag hade en egen lägenhet så dem kunde stå framme som prydnad istället för att ligga instängda i en kökslåda.. 
 
Idag har jag varit på Väla med Alex och försökt att överleva mellandagsrean. Blev en sväng in i några favoritbutiker innan vi gick till Ikea och åt köttbullar. Fick med mig lite fint hem men om jag ska vara ärlig så handlar jag hellre till ordinarie pris än står i kö till kassan i 40 minuter.. Tur att jag hade sällskap av min fina iallafall. Ikväll blir det mys för hela slanten, guitar hero och film står på schemat. Mys! ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag var också på väla för att byta min klocka, kommer alldrig att vara där när det är mellandags rea usch!!

2012-12-26 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: