I can't fight this feeling anymore

Godmorgon fina! Hur är det med er idag?? Själv är det bra, har fått sova ordentligt inatt men vaknade klockan 7 imorse och kunde inte sova längre.. Så jag tittade på det nya Gleeavsnittet och sen åt jag frukost framför julkalendern. Har inte missat ett enda avsnitt för den är så sjukt bra!! Haha. 
 
Idag ska jag åka in till stan och träffa Alex. Vi har ju en del saker och prata om och jag har en del julklappar kvar som behövs handlas. Jag ääälskar att handla julklappar och sen få ge dem till sina nära och kära och se hur glada dem blir är helt underbart. Har överskridit min julklappsbudget ganska mycket detta året.. men det är dem värda!! Nu måste jag kila, hörs ikväll! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: