I know it's hard babe, to sleep at night

Hej mina små chokladbollar. Förlåt att bloggen legat lite halvt nere på sistonde, har bara så himla mycket att tänka på just nu. Ska försöka så gott jag kan att uppdatera med jämna mellanrum iallafall! Idag har jag varit i skolan till klockan ett och sedan dess har jag legat nerbeddad i sängen framför Greys och käkat pepparkakor. Har inte haft mycket till aptit de senaste dagarna men massa glögg, lussbullar och pepparkakor har det slinkit ner i min lilla mage. Tömd på energi, sovit fruktansvärt dåligt de senaste dagarna och längtar tills morgondagen är över så jag kan ta helg. Längtar efter en god natts sömn men tvivlar på att jag kommer få det inatt.. Ta hand om er fina! ♥

Kommentarer
Postat av: :)

Gud vilken fin blus! Vart har du köpt den? Kämpa på, du är så fin och stark!

2012-12-06 @ 21:28:08
Postat av: Sofia Nilsson

Tack underbara du för dem fina orden!! Blusen har jag köpt på Forever 21 i USA, kika in på deras hemsida för det är möjligt att den finns där också!

Kram Sofia

2012-12-06 @ 21:36:11 / URL: http://nilssnsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: