Some inspiration


Lite träningsinspiration såhär i onsdagsmörkret på förfrågan av en fin läsare. Tänkte även att jag kunde dela med mig av vad jag stoppat i mig under dagen. Tyvärr har jag inte tränat något idag, gått i skolan från 8-17.30 och min kropp är död från gårdagens träningspass. Men jag taggar inför morgondagens steppass, veckans höjdpunkt!
 
Frukost: En burk makrill
Mellanmål: Naturell yoghurt med bär och lite müsli
Lunch: Kyckligsallad med pesto och vitlöksaioli
Mellanmål: Blandade cashewnötter och valnötter
Middag: Kycklingklubbor med fetaostsallad
 
MASSA MASSA vatten ovanpå detta. Försöker att dricka ungefär två liter vatten om dagen, är ingen älskare av läsk (förutom julmust!!) men vatten kan jag dricka oändligt mycket av. Om jag kör ett cardio och styrkepass brukar jag sluka 3-4 flaskor vatten på en timme, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: