We are not shining stars

Bakform DRÖMMAR från Ikea, 9 kr/65 st
 
Gott nytt år på er fina! Hur har ert år varit? För mig har 2012 har hur bra som helst, mest nöjd är jag över att jag äntligen kommit ordentligt igång med min träning. Har njutit av allt goda som julen haft att erbjuda i några veckor nu men imorgon börjar jag på GI fas 1 igen med träning 4-5 dagar i veckan. 2013 kommer bli det bästa året i mitt liv, jag hoppas på att slippa sjukdomar och sjukhus (legat inne på sjukhuset 3 gånger de senaste 3 åren), jag ska få en frisk, stark och snygg kropp, jag ska gå ut tvåan med kick-ass-bra betyg, jag ska ta vara på varje sekund och njuta av allt livet har att erbjuda, fantastiska vänner, en underbar pojkvän och förhoppningsvis ett par resor.
 
Ska fira in det nya året hemma tillsammans med min Alex. Skulle egentligen på fest ikväll men planerna blev ändrade vilket kanske är tur för jag sträckte ryggen något otroligt på gymmet innan och kan knappt gå nu... hahaha. Vi ska iallafall laga trerätters, dricka massa vin, titta på film, spela spel, pussas, titta på fyrverkerier och göra detta årets sista timmar så bra som möjligt. Hoppas alla får en fantastisk kväll för det ska jag ha! Puss!
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hoppas att 2013 blir ett bra år och att dina mål o önskningar går i uppfyllelse och framför allt att du få vara frisk<3

2013-01-01 @ 11:37:50
Postat av: Hannah

Hoppas du fick en bra kväll, gott nytt år!!

2013-01-01 @ 23:20:44 / URL: http://bambinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: