10 more days until Turkey

Hej fina! Än så länge är ni inte så många som kikar in här på bloggen, men igår hade jag besöksrekord på hela 94 personer, wehoooo! Hahaha. Solen som jag hoppades på kan jag ännu inte skymta, så de får bli massa inomhusplugg istället. Gick upp runt 9, käkade en nyttig frukost bestående av en knäckemacka, två ägg, filmjölk och citronvatten. Gottgott! För tillfället sitter jag och pluggar idrottsteori, har lyckats pränta in knäledens uppbyggnad, 19 stycken ben och 24 muskler. Kvar har jag uppbyggnaden av ett rörben och uppbyggnaden av en led, och sedan är jag färdig. Har dock ett stort samhällsekonomiprov på onsdag, och jag har knappt börjat plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: