Storebror, 20 år!

Hej fina! Nu ska ni få höra om min otroligt intressanta dag.. Tog mig upp klockan 8 imorse för att gratta storebror som sov hemma på sin 20årsdag, bakade frallor och åt en stor och god långfrukost. Åkte in till skolan för att göra mitt sista prov i kursen Idrott och hälsa 1 och därefter åkte jag hem igen och kramades lite med Alexander och somnade så gott därefter. Vaknade upp full av energi och snörde på mig mina nya löparskor för att köra en lång pw och 20 minuters härliga löpintervaller. Därefter plockade jag fram min Yogamatta och körde lite goa rump- och magövningar. När ens största intresse är bakning och cupcakes får man fan träna hårt, haha! Efter en lång dusch ligger jag här totalt utmattad och längtar efter att mamma ska komma hem med lite god mat. Därefter ska jag snarka så fruktansvärt hårt. Kram!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du är hurtig baby!!

2012-05-15 @ 21:11:19
Postat av: moa liverstam

jag orkar inte att du är så jävla duktig

2012-05-15 @ 21:23:06 / URL: http://sooldierspoems.blogg.se/
Postat av: mimmi

mysigt att ha brodern hemma på hans födelsedag?

2012-05-17 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: