Jag bygger, bygger upp och du river, river ner

Hola finisar! Idag har varit en fruktansvärt intensiv dag med full rulle i skolan och massa plugg. Anlände hem för en timme sedan och sitter för tillfället och fixar det sista inför vår redovisning imorgon. Hade massa planer idag, skulle ut och gå en lång promenad, köra styrkeövningar, ta ett varmt bad och kolla lite serier, men jag får nog tänka om. Det öser ute och jag har rätt mycket plugg kvar innan jag känner mig tillfredställd. Det är helt fruktansvärt hur mycket mina krav på mig själv har höjts sen jag började på ProCivitas.. Nu blir det att gräva ner näsan i ytterligare lite historieplugg innan jag kan slappna av. Vi hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Ella

Så jävla snygg

2012-05-14 @ 09:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: