The way you turn me on

Hej finisar! Allt bra med er idag? Just nu sitter jag i skolan och har samhällsekonomi och jag har nog faktiskt aldrig varit med om något tråkigare. Har inte alls lyssnat de senaste veckorna så jag får plugga mycket i helgen så att jag klarar av provet nästa vecka. Idag slutar jag skolan halv 3, och därefter blir det lite go skönsång med kören. Halv 6 drar öppet hus igång där jag ska vara värd. Så alla åttor och nior, komsi komsi till ProCivitas ikväll! Vi bjuder på föreläsning, gofika och rundvandring i skolans vackra miljö av bland annat massa trevliga SA elever, haha. Nu ska jag återgå till snooza mig igenom samhällsekonomin med min fruktanvärt heta kompiz My Skoog innan det äntligen är lunch. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: