For you I'd bleed myself dry

ph: me and my baby in stockholm last summer
Hej fina! Förlåt för den fruktansvärda uppdateringen de senaste dagarna, men jag har haft fullt upp! Spenderade hela fredagen med att baka 150 stycken cupcakes, på morgonen hann jag också med en tripp till solariet och en go pw hem därifrån. På kvällen kom storebror och Amanda hem för lite grillmys och fix inför lördagens bravader. Hela lördagen spenderade jag i köket och frostade/dekorerade cuppisar, fixade mig och liknande innan ett femtiotal gäster anlände för att fira storebrors 20årsdag. Hade en så himla rolig kväll! Käkade massa god mat, drack rosé, umgicks med goa människor och kollade cl-finalen innan jag tillsammans med storebror och ett 20-tal av hans polare drog oss in till stan för att fortsätta fira. Det blev häng på Stinsen, en go tripp till grannlandet och härlig skönsång al'a trubadurer innan jag och Amanda somnade gott lagom innan solen gick upp. Denna härliga söndag har bestått utav bakishäng i brorsans lägenhet, sol på balkongen, pigelinglass och turkietpackning. Nu sitter jag ute på terassen och försöker få lite matteplugg gjort. Går ju sådär kan jag berätta för er.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: