Drinking our cheap bottles of wine, sit talking up all night, saying things we haven't for a while, a while, yeah

Hemma i kalla Sverige igen efter två fantastiska veckor i Miami/Orlando. Anlände hem igårkväll och däckade i Alex säng framför Grey's redan vid halv åtta. Har spenderat morgonen/förmiddagen med Alex familj, käkat frulle och visat dem bilderna från resan. Åh vad jag vill tillbaka! Jag vill tillbaka till mitt fina hus i Orlando, jag vill kränga mängder av pepperoni pizza och mountain dew, jag vill strossa längst Miamis shoppinggator, sitta längst fram i Hulken med händerna högt upp i luften, skrika mig hes på The Scripts konsert, spendera nätterna i jacuzzin och vakna upp med solen i ansiktet. Vetskapen om att jag för bara 40 timmar sedan låg i en solstol får mig att vilja krypa under täcket och dö, men icke. Jag har en hel hög med plugg som jag måste ta tag i innan jag ska ta mig ut i kylan och vidare till väla för lite välbehövlig föda. Puss!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Väkomen hem. Längtar du redan tillbaka? Jag kan förstå dig. Det är något visst med USA och vårt hus.

Svar: Åååh ja!!
nilssnsofia.blogg.se

2012-11-11 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: