Doing what you like is freedom, doing what you want is happiness



Hade en superbra gårkväll. Släktmiddag hos Alex syster med massa mys och god mat. Somnade gott inatt efter ett nytt Glee-avsnitt med min fina Blake Jenner i rollen som Ryder. Sååå lycklig att han äntligen är med i serien!!!
 
Idag börjar nya livet igen efter aldeles för mycket gott i USA. Hade gått ner 6 kg när vi åkte och gått upp 2,5 när vi kom hem, så nu är det bara att börja kämpa igen. Ska försöka köra 3-4 träningspass i veckan kombinerat med GI-metoden som jag gått på sen i Juli (med avbrott för 2 fettoveckor i USA...). Är världens lataste människa när det gäller träning, men har gjort upp ett schema som jag tror kommer passa mig bra. Förhoppningsvis blir det alltså lite mer kost och hälsa i bloggen framöver. Enough talking, nu är det dags för frulle följt av matteplugg och ett köttigt pass på gymmet. Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur lång är du ?
Vad väger du ?:)
Va har du vägt som mest ?
Varför bestämmde du dig för att gå ner i vikt?

Älskar din blogg! Följt dig sen blondita.blogg.se :)

// Johanna

2012-11-18 @ 16:47:37
Postat av: Sofia Nilsson

Hej fina! Tack så mycket för din fina komplimangen!!

Jag är 162 cm lång, väger för tillfället 68,5 kg, har som mest vägt 73 kg. Har väldiga andningssvårigheter och bröstsmärtor vid träning vilket inte beror på astma, och läkaren gav mig en rekommendation om att en viktminskning skulle kunna hjälpa (vägde alltså 73 kilo vilket räknas som lätt övervikt). Ovanpå allt så var jag inte särskillt bekväm med min kropp då jag hade lagt på mig ganska mycket vikt på en kort tid. Inga kläder passade längre och jag kände mig jättestor i vad jag än tog på mig. Så jag bestämde mig helt enkelt för att det var dags för en förändring. Har legat på latsidan på sistonde men nu är det dags att köra igång igen!

Kram Sofia

2012-11-18 @ 21:52:46 / URL: http://nilssnsofia.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för svaret fina du!
Kör nu på, ge gärna inspiration !

2012-11-18 @ 21:57:33
Postat av: Sofia Nilsson

Det kommer absolut!

Kram Sofia

2012-11-18 @ 22:04:43 / URL: http://nilssnsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: