You told me you'd never fall in love

Hej fina! Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, dagen har gått otroligt fort för att vara en seg onsdag och jag är på bra humör för en gång skull.. haha. Ovan ser ni mitt rums nya tillökning i form av världens finaste gran. Lycklig och julälskande flicka lyssnar på julmusik, dricker glögg och klär julgranen såhär typ 26 dagar innan självaste julafton. Kan man någonsin få nog av julen? När jag var färdig med mitt granpysslande ställde jag mig i köket och slängde ihop 100 muffins till helgens cupcakebeställning - även dem med jultema. Är äntligen färdig med många timmars värvning av bakning och danskaplugg, så nu är det dags för lite mys och goa serier.
 
Kvällens favvisar
Glee Cast – Mine (Glee Cast Version)
Glee Cast – Give Your Heart A Break (Glee Cast Version)
Glee Cast – Some Nights (Glee Cast Version)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du något träningsmål? du är jättevacker

2012-11-29 @ 01:47:03
Postat av: Sofia Nilsson

Nej men gud vad du är söt! Tack snälla du!

Mitt overall mål är att gå ner runt 10 kg (kanske mindre eller kanske mer), beroende på hur min kropp ser ut. Vikten är inte det som spelar någon roll, utan att jag trivs med hur jag ser ut. Detta ska jag alltså försöka göra "på det hälsosamma sättet". Jag käkar bra och näringsrik mat, snålt med kolhydrater, dricker mycket vatten och försöker träna minst 4 dagar i veckan. Hur lång tid det kommer ta för mig att nå mitt mål spelar ingen roll, det handlar mest om att jag måste förändra mitt liv och börja leva mer hälsosamt.

Kram!!

2012-11-29 @ 17:53:04 / URL: http://nilssnsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: