Kom ihåg mig då

Jeans - Zara, Linne - H&M Trend, Scarf - Aldo accessories, Skor - UGG Australia
Hej fina! Känns som att dagarna flyger iväg. Sov hos älskling inatt och fick skjuts till skolan, hade en lektion och därefter håla, så jag passade på att gå till gymmet och köra lite cardio. Hade två lektioner till och sen slutade jag vid halv 3 för att sedan åka till Maxi med mamsen. Nu är klockan 20 över 6, det är kolsvart ute och jag vill bara sova.
 
Men icke..... Tror utan tvekan att jag kan ha de 8 stressigaste dagarna i mitt liv framför mig. Tisdag - boksamtal, onsdag - filosofiprov, torsdag - danskaprov, fredag - jobb, lördag - jobb, söndag - cupcakebeställning klar, måndag - intrelredovisning och historiaprov, tisdag - debattartikel i svenska. Har inte börjat på något och jag är sååå trött. Goodbye life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: