Outfit from Miami


 

Blus - Forever 21, Jeansshorts - Zara, Loafers - Zara
 
Hola chicas! Nyligen hemkommen från jobb där jag spenderat förmiddagen. Gårdagen spenderades först i skolan och sedan, precis som idag, på jobb. Fick ett härligt utbrott när jag kom hem igårkväll och upptäckte att min datorladdare gått sönder. Ovanpå detta så var datorn urladdad och jag hade ett arbete som skulle skickas in. Tackar gud att jag har en superfin vän also known as Moa som lät mig låna hennes extrasladd och en superfin pojkvän som körde mig hem till henne för att hämta den. Ikväll blir det mys hos Alex syster med släkten, ska iväg om en halvimme och jag ligger halvdäckad i sängen i mina arbetskläder. VILL.SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: