Shine bright like a diamond

Nyligen hemkommen från en låååång skoldag följt av ett intensivt och svettigt steppass på gymmet. Tänkte börja med att skriva ner vad jag käkat samt tränat varje dag, lite för att summera upp det för mig själv men även för att inspirera er som försöker att leva hälsosamt! 
 
Frukost: En skål med vaniljyoghurt och müsli, ett löskokt ägg och ett stort glas vatten.
Tidig lunch: Spaghetti och köttfärssås (skolmat), kolsyrat vatten till det.
Mellanmål: En stor sockerfri varm choklad på EH och lite cashew och valnötter.
Middag: Bacon i tomatsås med kokt broccoli, massor med vatten.
 
Träning: En timmes step-pass.
 
Nu är jag så sjukt välförtjänt av en lång dusch, en skön säng och lite goa serier. Det enda som fattas är min mysiga pojke bredvid mig... Ha en supermysig kväll alla! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: