Sleepy monday

Skoldag numero uno efter resan avklarad. Fick inte mycket sömn inatt då jag fortfarande kämpar med tidsomställningen och min jäkla förkylning. Klockan halv 3 somnade jag och sedan ringde väckarklockan 4 timmar senare. Kämpade mig igenom skoldagen och somnade gott i bilen påväg hem. Legat i sängen hela eftermiddagen och värvat clementinätande med plugg och naps, nu ska jag hoppa ner under täcket med en kopp te och några avsnitt Greys innan jag säger godnatt! Håller mina tummar och tår för att jag ska kunna sova ordentligt inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart 'r glajjornaa ifrån D;: puss

2012-11-18 @ 22:40:10
Postat av: Sofia Nilsson

Smarteyes, det är mina läsglasögon!! :)

Kram Sofia

2012-11-18 @ 22:45:55 / URL: http://nilssnsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: