We're gonna party like it's 3012 tonight




 




















Oj, här har det varit lite tomt på sistonde! Får skylla på min dator som varit lite seg på sistonde och som idag svarade med att öppna 141 stycken internetsidor som jag var tvungen att sitta och klicka ner en i taget.. Lovely.
 
Iallafall.. Min fina vän Olivia hade fest hemma hos sig igårkväll med 80 pers inbjudna. Det var utan tvekan en av de roligaste kvällarna i mitt liv - levde i ett sånt otroligt lyckorus (thank god for rosévin, haha). Sjöng, dansade, pussades och kramades med alla min underbara vänner hela natten lång. Min gosiga pojkvän var så snäll att han hämtade mig på natten, därefter blev det käk på donken och en lång biltur hem innan jag somnade gott i hans säng. Vaknade klockan 1 idag och mådde inte lika bra som jag gjorde igårkväll, haha. Men det var det värt! Tack till alla underbara som gjorde min kväll till världens bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad snygg du är Sofia, och ditt hår är jättefint!

2012-11-26 @ 18:55:22 / URL: http://mandied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: