You can be the greatest, you can be the best

Happy day! Nyligen hemkommen från skolan, dagen har precis som igår gått förvånansvärt fort. På sista lektionen gjorde jag prov i danska 1 som kändes jättebra och luciaövningen med kören var som vanligt rolig. Tyvärr så blev träningspasset jag och mamma skulle gå på inställt, så det var bara att köra hem... Synd, jag som var så peppad! Har dock gett bort mitt arbetspass imorgon eftermiddag på grund av att jag har massa plugg vilket blir ett ypperligt tillfälle att ta igen dagens missade träning. Tänkte köra ett "dagens matschema" också innan jag sätter mig för att plugga historia.
 
Frukost: Filmjölk med Paulúns supermüsli blåbär och vanilj
Lunch: Kycklingsoppa
Mellanmål: Blandade cashew och valnötter
Middag: Kamben med coleslaw och körsbärstomater
 
Bra matdag med andra ord! Än så länge står vågen still men det är bara att köra hårt hårt hårt med kost och träning så får vi hoppas att det snart ger resultat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: