New York

Om 68 dagar befinner jag mig i New York med världens finaste klass, i ett hotellrum med fyra favorittjejer. Kan bara tänka mig hur underbart stökigt och rosa vårt trånga boende kommer att vara, fullt av fina VSpåsar, snygga underkläder och väldoftande body mists. Längtar så himla mycket, New York är verkligen världens bästa stad och att få uppleva en sån resa tillsammans med underbart fina vänner är mer än jag kan drömma om.
 
Annars då? Läggdags för min del nu, börjar tidigt imorgon men jag har iallafall haft en otroligt lugn och skön dag. Har lyxen att börja 11.40 på tisdagar så jag startade morgonen med en liten PW och en god frukost/lunch med mamma. Hade två lektioner i skolan och gick sedan till gymmet för ett styrkepass. Blev uppplockad av mams, åkte till bibblan, handlade och lagade sedan mat. Gått ner 2 kg på 1 vecka nu, till störst del består det ju av vatten men jag är mer än nöjd. Puss och kram fina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Ellen selmqvist

Svar: Va?
nilssnsofia.blogg.se

2013-01-14 @ 21:27:13
Postat av: Anonym

Det är Ellen selmqvist i den vita klänningen :) bild sen hennes 18års fest :)

2013-01-15 @ 07:20:19
Postat av: Anonym

Oj hade helt fel blogg upp när jag kommenterade det!
Hade flera uppe samtidigt! Haha förlåt !:)

Svar: Hahaha, ingen fara!! :)
nilssnsofia.blogg.se

2013-01-15 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: