There's just one life to live and there's no time to waste

Bild på mig och älskling utanför Hard Rock Café i Tampa, Florida
 
Det är bokstavligen talat Dead woman walking som sitter och skriver detta inlägg. Har nog aldrig varit så fysiskt trött som jag är för tillfället, hela min kropp bara skriker efter vila och det är precis vad jag ska göra nu. Ska sätta på ett avsnitt Greys och krypa ner i min fantastiska säng med en kopp te. Har ont precis ÖVERALLT, känns som att min kropp ska vikas dubbel när jag står upp, som om mina knän inte kommer orka bära mig längre, haha. Imorgon blir det iallafall ingen träning för min del, går i skolan på förmiddagen och jobbar på eftermiddagen så det finns helt enkelt inte tid. Tur det kanske, så får min kropp en dag att återhämta sig på. Behövs det också!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Duktig du är med träningen och maten!
Jättefin klänning också!

Svar: Tack fina du!! Kram
nilssnsofia.blogg.se

2013-01-10 @ 20:35:00 / URL: http://bambinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: